Lite ledigt

Julavslutning på jobbet i aulan. Minns min egen skoltid. Pirret. Jullov!

Konsert med duktiga esteteleverna.

I dag jobbar jag till 13.30 sen ska jag köpa sillburkar.

I eftermiddag ska jag lägga in sill, laga revbensspjäll, griljera skinka (som själv inte äter) , trilla köttbullar och laga Jansson.

När allt puttrar och kokar ska jag sätta mig i soffan med en kall en.  Och så ska jag krama på min M.

Jag somnar antagligen i soffan innan 22-tiden.

På julaftonsmorgon kommer barnen hem. Då är vi kompletta.

Nu ska jag och fixa glögg, pepparkakor och ost till mina fina kollegor.

Sen är det lite jullov!

Kommentera

