Dag ett-15 saker om mig själv

I dagens inlägg ska jag skriva 15 intressanta saker om mig själv men inte vet jag vad ni tycker är intressant..

Jag skriver helt enkelt 15 saker som jag vill berätta om mig och mitt liv.

1. Har ursprung från Finland och Ryssland i min släkt.

2. Är en jäkel på att memorera låtar och sånger och har tonsinne.

3. Har varit en Stureplanstjej (inget jag är direkt stolt över) och kört Stockholmsveckor och Båstad.

4. Började övningsköra då jag var 16 år.

5. Var sen med min alkoholdebut och hade första fyllan då jag var 17 år.

6. Har ett andranamn som en mintkaramell med chokladfyllning.

7. Har dansat både balett och steppat i mina yngre dagar.

8. Har bloggat sedan 2004, således 6 år nu.

9. Mediterar frekvent.

10. Har två syskon och två bonussyskon.

11. Min första hyra var på 1948:-

12. Har arbetat inom restaurang,  hotell och nöjesbranschen.

13. Mitt drömyrke är att vara läkare inom pediatrik men det är inte realistiskt så det är just bara en dröm.

14. Är bokmal.

15. Älskar att leka med min son.

Kommentera

