Dag 3-Ett foto på mig och mina vänner.

Jag väljer en bild på min allra bästa vän som jag gått i samma skola med sedan lågstadiet.

Vi umgicks inte då vi var yngre men vi hade gemensamma vänner och bodde nära varandra vilket gjorde att vi alltid känt till varandra.

Efter att vi inte träffat på varann på många år träffas vi igen år 2005 då hon började på mitt jobb där jag ännu jobbar i dag och det var då vi blev vänner.

Det visar sig då att efter gymnasiet har vi arbetat inom samma koncern men på olika ställen och nu korsades våra vägar igen. Livet är bra lustigt ibland.

Saker kommer till en då man som mest behöver det.

Vi delar allt med varandra. Glädje och sorg. Hennes barn är som extrasyskon till min Solkille.

Jag älskar henne verkligen.

(Kortet är taget i november i år då vi var ute med jobbet)

Kommentera

