Dag 5-ett foto på en plats jag varit på.

På mina snart 34 år har jag ju hinnit vara på en hel del platser.

Jag har inte rest så mycket mer än på charterresor: Grekland, Spanien, England och Portugal men jag har  träffat många intressanta människor på min livsresa och jag har haft många intressanta jobb. Jag väljer en bild på ett tåg som tuffar fram. Det får stå för alla de platser jag varit på där jag trivts och velat komma tillbaka till. En av mina favoritplatser är Göteborg där min andra halva av familjen bor. Där skulle jag gärna slå mig ned om jag kunde.

Kommentera

