Dag 10- Låtar

Denna låt lyssnar jag på när jag är lite ledsen och kan jag få gråta en tår så känns det bättre.

Robyn funkar i alla lägen. Så det får väl bli under ”uttråkad” då…

Glad. Allt som har en ”upbeat” och som jag kan träna hårt till skulle platsa här. Swedish House Mafia är grymma.

 

 

Tiesto lyssnar jag mycket på men hans musik passar nog under uppspelt.

 

Hardstyle, techno, trance. Jag lyssnar allt som oftast på denna typ av musik. Men om jag är arg är detta det absolut bästa sättet att bli av med känslan.

Musiken är en stor del av mitt liv och jag älskar den!

Kommentera

