Dag 18- Ett foto på mig och min familj

 På bilden dansar Solkillen med sin mormor och en av sina kusiner och senaste tillskottet i familjen: Hunden S som är en blandis och mycket barnvänlig.

Min familj består av många olika delar. Den delen som betyder mest för mig är givetvis min familj, där jag bor.

Delar av min familj har jag ingen kontakt med just nu och andra delar bor alldeles för långt bort.

Min lillebror och hans familj tycker jag mycket om, de är så okomplicerade och deras hem är fullt av kärlek.

 Eftersom jag inte har syskon till sonen älskar han att umgås med sina kussar.

Jag skulle kunna sätta in en och en annan bild på vänner som periodvis är som en familj för mig.

Min vän Å och hennes pojkar är verkligen en del av min familj. Jag ser henne som min syster. Min brorsdotter ser jag som en lillasyster.

Givetvis är det så att Solkillen är den som har den största platsen i mitt familjehjärta.

Kommentera

