Dag 18-Planer, drömmar och mål jag har.

Jag är nöjd med det liv jag har och önskar inte så mycket mer.

Givetvis har har jag som alla andra en önskan om att livet ska fortsätta vara just som det är; Att man får vara frisk (så frisk som jag nu är), vara lycklig och kär, ha ett fast jobb och nära och kära som man lever sitt liv med.

Jag vill att jag och sambon i framtiden ska äga ett boende tillsammans och att vi kan fortsätta resa tillsammans både med och utan barn.

Jag begär inte mycket av livet. Jag strävar inte efter mer än jag har och jag vill varken ha karriär eller utföra stordåd.

Om jag och min familj är hel inombords är jag nöjd.

Kommentera

