Dag 20-Vem vill jag dela mitt liv med och varför?

Självklart vill jag dela mitt liv med min sambo.

Varför? Han är en fantastisk person som ger så mycket av sig själv. Han är bl a engagerad i en förening med barn och ungdomar och han brinner verkligen för det han gör.

Vi har roligt tillsammans och skrattar mycket. Och givetvis älskar vi varandra.

Han har en respekt för mig och min son och det sättet jag och pappa M valt att uppfostra vår son.

Allt vi gör i vardagen är ett steg mot vårt framtida liv.

Barnen trivs tillsammans och vi hittar på mycket saker tillsammans när vi har BF -veckor. När vi har barnen

Snart firar vi vår ettårsdag.

Det är därför jag vill dela mitt liv med han.

Kommentera

