Dag 22- Vad gör dig unik och annorlunda?

Jag väljer att inte skriva ”Vad gör dig mer unik och annorlunda än alla andra?” eftersom jag inte tycker om att jämföra mig med andra.

Jag är en väldigt glad person som sprider glädje och energi. Genom mitt jobb träffar jag mycket personer varje dag och jag hälsar på alla som går förbi mig på morgonen med ett ”god morgon”. Min glädje uppskattas av de jag möter.

Jag är en som haft en del motgångar och genom det har jag lärt mig att tänka positivt och inte låta mig nedslås av det som jag måste ta mig igenom.

Sedan är jag en engagerad förälder som lägger ned mycket tid och engagemang på mitt barn och det tycker jag är värt att sätta på pränt 🙂

Alla är unika.

Jag är annorlunda för att jag är jag.

Kommentera

