Adrenalin

Senaste veckans snoruppror hemma i sjukstugan gav mig myror i brallan.

I går var det äntligen dags att få träna igen! Ny spellista i lurarna och svettbandet på 😉

Det blev ett rygg och armpass med en kär vän som är bra på att peppa och instruera. 1 1/2 timme senare satte jag mig i bilen och insåg att utan träningen fungerar jag inte. Min hjärna blir seg och jag blir sur utan adrenalinpåslaget som träningen ger mig.

Jag har nått mitt viktmål (notera att jag försöker gå upp i vikt inte ned.) som nu är 60 kg. Dessvärre gick jag ned lite i Egypten och väger nu 59 kg.

Mitt mål med träningen detta år är att bibehålla styrka i ben och bygga upp synliga muskler i armar och mage.

Jag älskar att träna men måste försöka få till att träna även de veckor jag har liten hemma. Kanske dags att testa Minisats trots allt? 🙂

Kommentera

