30 dagars utmaningen- Ett brev till mina föräldrar dag 24

Mamma och pappa.

Ni har alltid funnits där för mig. I dag är ni mina mentorer och jag är glad att jag kan dela allt med er.

Ni har gjort stora livsresor båda två på gott och ont men det har gjort er till de ni är. Ibland överbeskyddar ni mig p g a det ni varit med om men ni vet att jag måste göra mina egna vägval.

Ni betyder mycket för sonen och han skulle nog vilja vara med er varje helg om det var möjligt.

Jag hoppas jag får en stor del av era liv mycket länge till.

Jag älskar er av hela mitt hjärta och tackar er för att jag fick komma till just er.

Kommentera

