Dag 25- Vad finns i min väska?

I dag en svart stor väska från H&M som är alldeles för stor för att jag ska kunan hitta någonting snabbt i den men jag älskar den och gillar mitt lilla kaos i den 😉

I min väska i dag:

  • en påse med batterier som ska till insamlingen.
  • ett rosa/lila läppcerat med Lille Skutt på, sonens.
  • Mina solglasögon från DIOR i sitt stora fina fodral (ÄKTA också, köpte dem 2003 i Uddevalla på väg till partyvecka på Smögen och de kostade då 2800:-)
  • Koksaltslösning i nässpray, sonens.
  • Almanacka ”Ett skönare liv 2011”.
  • 500:- i ett innerfack.
  • P-pengar. 45:- i femmor och tior.
  • Laddare till IPhone.
  • SATS-kort.
  • Hörlurar till IPod.
  • Två bläckpennor.
  • Kvitto på inlämnad sak.
  • Ett paket ”Berry Boost”.
  • Eight Hour creme Elizabeth Arden.
  • Läppglans.

Det var det…

Kommentera

