Lyxhelg

Fredagen spenderade jag och sambon på Barcelona Bar som är så majsigt att jag önskar att stället var mitt vardagsrum (rent känslomässigt alltså).

Vi åkte in vid 16.30-tiden.

Jag drack tre Sol och han San Miguel, vi delade på en sisådär 7 tapas och åkte hem kommunalt så vi var hemma strax innan 21. En härlig kväll trots att vi frös som bara den på vägen hem.

I går morse bestämde vi för att bjuda hem ett par hit på en trerättersmiddag. M jobbade hela dagen med företaget och föreningen och jag handlade mat och dryck.

Det blev finfin mat och goda glas och mycket trevligt sällskap som åkte taxi hem strax innan midnatt.

I dag är det solig söndag men ack så kallt. Jag får hem sonen i dag (!) men innan dess finbesök av bonussyskon från Gbg och storhandling så kylen är beredd på barninvasionen 😉

Vilken underbar helg vi haft! Fler sådana!

Kommentera

