Dag 26-Min favoritårstid

Sommaren utan vidare förklaring.

Jag hatar verkligen vintern och kylan och mår inte alls bra av den. Även om jag är ute och leker och busar i snön på alla sätt och vis med Solkillen så är det jobbigt med vintern.

Sonen är rolig. Han tittade på mig i morse och sa: ”24 minus mamma, jag HATAR vintern. Nu får det vara nog”.

Att bli påpälsad vindfleece och overall och snökängor samt fodrad varm mössa och tjocka vantar är inte kul.

Undrar vem han tar efter? 😉

Kommentera

