Hög produktivitet

Äntligen går vi mot ljusare tider och det innebär ny energi för mig.

Jag är verkligen inte mig själv under hösten och våren. Som om jag går lite i idé, inte deppig på något sätt, bara mindre produktiv. Sitter hemma och myser och vill inte vara hemifrån.

Nu har våren börjat visa sig och det betyder roliga saker:

Börjat jobba med ett litet extraknäck som jag bara älskar.

23/5 börjar jag min utbildning i personaladministration via distans på 10 veckor.

Fröer ska förgro och en del planteras redan då barmark syns.

Halva 2011 har snart gått. Vad säger man om det?

 

Kommentera

