Skrällhost och näsblod

Jag ger upp. Hur gör folk för att ha friska barn?

Vi leker ute. Tvättar händer och äter bra. MEN UNGEN ÄR KONSTANT SJUK.

Hostar som en 80-årig gammal lungpatient och snorar sönder alla tröjärmar.

Natten mot tisdag var en mardröm. Jag gick tillbaka 2 år i tiden och kände mig som en småbarnsförälder som låg och lyssnade på Solkillens flämtande andetag.

Hostade så han kräktes och blödde näsblod.

Jag tror att vi sov sammanlagt 3 timmar.

Dagen efter tittade jag mig själv i spegel  och tänkte åter igen: ”Aldrig mera bebis!”

I dag har Solkillen varit feberfri i två dygn och det är 5 dagar sen han kräktes med hostan är kvar. Vab sammanlagt 10 dagar för mig och pappa M.

I dag är sonen på förskolan och jag hoppas att det gått bra, att han orkat med tempot utan att ha hostat upp lungorna.

Ja de har ju iaf inte ringt..

JAG VILL UR VIRUSTRÄSKET NU!!

 

One thought on “Skrällhost och näsblod

  1. Pingback: Atjooohostkrax « Superquinnan & Solkillen

Kommentera

