Barnvakt

Varken jag eller exmaken är bortskämda med barnvakt och vi har aldrig avlastning. Det är guld värt att min mamma i dag ska ha Solkillen över natten så jag får hänga med min bästa vän Å och äta och dricka gott. De stora grabbarna här hemma är på turnering.

Min mamma har haft sonen en gång tidigare men då var han bara 10 månader och han blev supersjuk på natten. Vi befann oss på Ålands hav så vi fick reda på det när vi kom hem och det slutade med ett dygn inlagda på Saccska :-/
Denna gång ska det gå desto bättre och han ska ha sova borta premiär 3,5 år gammal! Tror vi båda är lite pirriga 😉 Men vilken härlig känsla att det är speciellt att få den välbehövliga lyxpausen!

Kommentera

