Lekrummet

I dag tog jag med mig Solkillen till gymmet och lämnade in han i lekrummet.

Jag körde ett nätt pass på 1 timme och 15 min. för jag tänkte att jag inte skulle lämna han för länge första gången.

När jag skulle hämta sonen blev han glad men ville inte gå därifrån, jag insåg ganska snabbt att jag hade kunnat köra mina två timmar.

Det kände så bra!

Nu vet jag att jag kan träna mina veckor då jag har sonen.

 Jag har insett att jag måste få träna minst 3 dagar i veckan för att må bra och de veckorna jag inte har sonen kommer det bli 4 dagar.

När jag inte tränar får jag känningar i bäckenet och ländryggen direkt.

Det ska vi hålla borta så hallelujah för att sonen gillade lekrummet på gymmet!!

Kommentera

