Resan

Livet är en resa och jag har rest.

Sökt, längtat, undrat.

Vissa av oss är tänkare medan andra bara är.

Jag har många gånger förbannat mig själv för att jag är en sån känslomänniska som verkligen känner.

Det gör stundtals ont så in i helvete men är också fantastiskt underbart att vara närvarande i det pågående livet.

Där jag är i dag har jag tagit mig själv.

Jag går min egen väg. Givetvis utan att trampa på människor på min väg men jag kan inte vara andra till lags om det strider mot det jag själv vill.

Mina föräldrar och vänner= min familj. De finns med på resan i livet men det är bara jag som bestämmer åt vilket håll jag ska och jag tror att allt jag vill är möjligt.

Jag är stolt över mig själv. Jag är en otroligt bra mamma och vän.

Jag vågar vara den jag är.

Kärleken till mig själv var inte på topp för 6-7 år sedan men nu älskar jag allt som Superquinnan är.

Att livet inte alltid blir som man tänkt vet jag men tänk om man visste hur allt skulle bli. Vad tråkig livet då skulle vara.

Kommentera

