Tung dator på visningarna?

Via Smartson Testpilot har jag chans att få testa HP Pavilion dm1-3110eo Notebook PC!

En liten smidig lätt dator inte högre än 21 mm och väger bara 1,6 kg, mindre än två liter mjölk!

Jag som har med min HP dator ut på mina PartyLitevisningar skulle vilja testa denna lättviktare då den skulle förenkla mitt arbete avsevärt!

Skärmen är på 11,6″ och är går att ansluta till HD TV och HD ljud!

Jag som surfar mest hela tiden och gör allt mitt arbete via datorn både på dagtid och kvällstid vill verkligen testa denna produkt och ha möjlighet att köpa ut den efter testperioden.

Under testperioden får man även testa tre filmer från filmtjänsten Headweb och det om något ger datorn en chans att visa sig från sin bästa sida.

Håller tummarna!

Kommentera

