Åter igen så glad

Jag har VÄRLDENS bästa exmake. kontakt via sms på utlandsresa och mms med glad solig kille på en strand.

En pappa som ger allt för sin son. Som reser ensam till Italien med sonen, något jag aldrig skulle våga mig på 😉

Väl hemma får jag höra om gelato och pizza och att man måste ha sandalerna på sig ”hela vägen ner till stranden mamma”.

Kärlek. 7 timmars försenat flyg från Rom och en kille som fick tålamodsmedalj av både flygpersonal och medpassagerare. Stolt mamma.

Vi hade en överenskommelse i separationen: ”Alltid Isak i första hand” och det är jag stolt över att vi lyckats med.

Tack pappa M för att du är så otroligt storsint och gör allt så enkelt och smidigt för oss som familj fast vi inte lever tillsammans.

Kommentera

