Bloggdöden

Jag tror den har slagit till. Jag känner inte att jag har något att skriva om. I dagarna fyllde min mini 4 år och det slår mig ständigt vad fort tiden går när man har barn. 4 år av mitt liv i sällskap av bästa killen. Jag är så glad att jag får vara hans mamma o vara med i hans liv. Jag återkommer kanske på bloggen någon gång. Det vet man inte riktigt.

One thought on “Bloggdöden

  1. Ja, det är samma här!! Har egentligen massor att skriva om fast egentligen, hur intressant är det för andra? Och just den tanken får mig att inte logga in på bloggen 🙂 Men som du säger, jag kanske också återkommer.

Kommentera

