Bad o bus

I morse vaknade sonen enligt den nya rutinen strax innan fem o ville gå på toaletten. Klart man inte kan bli arg nu när han är så duktig o vaknar när toalettbesöken ska ske. Tre olyckor har vi haft sedan han blev torr på natten för en sisådär 9 månader sen.
Hur som var jag helt slut då jag jobbade i går kväll med en visning och inte var hemma förrän efter 22.
Vi åt frukost i sängen o begav oss sen till badhuset och vilken succé det var! Han var så glad p duktig o lyssnade på allt jag sa, man är ju trots allt lite nervig med att bada i ek äventyrsbassäng med en icke simkunnig fyraåring. Men det var så mysigt att bubbla i poolen o simma runt o busa med han.
På vägen somnade busen i bilen o jag bar upp han till sängen sen sov vi tillsammans i 1,5 timmar.
Nu på eftermiddagen har jag klippt gräset o grabbarna har målat lillstugan där stora tjejen i fam. ska flytta in.
Årets sista rabarberpaj står i ugnen, tvätt- och diskmaskinen står på som vanligt! I kväll äter vi hemmagjorda hamburgare med rotfrukter i ugn o lökringar till det. Jag ska unna mig ett glas vitt. Hoppas ni alla har en fin, solig helg!

Kommentera

