Baluns

I går firade vi min fina lillebror som snart fyller 30 år. Det var en rolig sammankomst med god buffé, musikquiz och roliga lekar.
Jag har fem år till båda mina bröder. En äldre och en yngre.

Jag minns det som i går när min lillebror kom in i mitt liv. Jag var förälskad!
Båda mina bröder har en stor plats i mitt hjärta och vi har gått igenom en el del tillsammans. Jag känner ingen skillnad på vårt syskonskap fast vi har olika pappor.
Jag hoppas och tror att sonen kommer känna samma band till sitt kommande syskon och även känna en stor samhörighet med sina bonussyskon fast åldern är det som är den stora skillnaden mellan de.

Syskon är speciella. För mig har båda mina bröder varit förebilder och bollplank.

Kommentera

