Familj

Sedan jag blev sjukskriven har jag fått bättre kontakt med en av mina bröder som just nu är hemma och är pappaledig.
I april började jag åka hem till de en gång i veckan och fika eller äta lunch.
Lille A har nu börjat känna mig och jag henne och det är så mysigt att få vara en del i hennes liv.
Hon är alltid lite reserverad i början som en 9 månaders ska vara men sen är hon så gosig och mysig.
I dag följde jag med då de skulle till Nacka och handla och jag bar på henne och mös massor med henne medan pappan handlade till midsommar.
Just nu en sån sak som håller mig gående medan jag är sjukskriven är våra veckoträffar och få se hur min brorsdotter utvecklas.
Härligt!

Kommentera

