Strandpremiär

Härligt lungt

20120624-130849.jpg

2 thoughts on “Strandpremiär

  1. Men åhhh, ser att du är gravid igen!! Så underbart! Minns du mig, tro? Läste din blogg flitigt, kallade mig för mitt andranamn Annah, bodde i Frankrike och var gravid samtidigt som du och fick en flicka i juni. En liten nätt tjej är det – 102,5 cm och…… 13,8 kilo 😉 Föreställ dig… 😉 Nåväl, jag har bytt nick, mailadress, bostad, kommun…. men jag är nog densamma i stort sett, även om det hänt en del, mycket tråkigheter tyvärr, men jag är seg 🙂 Stort grattis och kram!!

    • Hej!!! Jag minns dig! Så din tjej fyller fem snart? Hur är allt? Kan du inte maila mig en uppdatering? Vi hade ju tät kontakt en stund… Hoppas det som hänt i ert liv inte satt alltför djupa spår. Seg är bra att vara men vissa människor får ta alltför mycket :-/ kram

Kommentera

