Andningshål

Jag och sonen har haft vår traditionella semestervecka utan resten av familjen.
Det har varit den bästa semestern hittills med han. En glad, nyfiken, duktig kille som har fått titta på slussar, åkt spårvagn, gått på nöjesfältet, åkt båt och spelat minigolf med morfar och vunnit 😉
En vecka borta hemifrån och blivit ompysslade på bästa sätt på västkusten. Det märks att sonen är äldre. Han har mer tålamod och är mer uthållig. Åka tåg i år innebar att läsa bok för mig och det mina kära vänner trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva. Min son har förvisso temperament som sin mor (!) men nu blir han arg och stampar i golvet och lika fort går det över. Det tjuras inte nån längre tid. Jag gillar!
Sommaren går fort. Jag har fått mina pärlor och avslutat denna resa med tre nätter ensam med maken på kusten. Mycket mys, prat och framförallt god mat. Laddat batterierna.

Kommentera

