Tiden rusar i väg

Denna graviditet går så fort. Trots trötthet och värk i kroppen känns det som en lyx att bara ha lite ont i fogarna och att kunna gå och vara igång.
Minns så väl 2007 och sängliggandet med foglossningen från hell.
Jag småshoppar bebiskläder och är oerhört tacksam för de Mammakläder jag fått ärva av Fru Sandra och Sofin.
För att inte tala om alla bebiskläder vi fick åter från Sandra som jag en gång i tiden gett bort från sonen ”då jag absolut inte skulle ha fler barn!”
Underbara vän som sparat de till oss med tanken att det ju kunde bli fler ändå.
Jag ska som smått börja tvätta de 🙂
Nu har jag fått datum för samtal om det planerade snittet så det är milstolpen just nu och efter det väntar ett 3D/4D UL på Tittut på Östermalm.
Vi gjorde det med sonen 2007 och det rekommenderar jag starkt!
Längtar så efter syskonet.

Kommentera

