Vecka 24

Efter mycket om och men har vi äntligen fått reda på att jag både har järnbrist och folsyrebrist. Jag har ätit folsyra men bara så länge som det rek.
Bm sa att vissa barn kräver mer energi än andra gör medan de ligger i magen. Klart jag ska få en sån bebis 😉
Här hemma är förskola igång igen och det flyter på riktigt bra. Vi hoppas att sonen fortsätter i den andan.
Jag är sjukskriven till sist augusti men min läkare har en tanke om att jag ska vara sjukskriven grav. ut. Det känns inte bra men jag antar att det är allra bäst.
Jag vilar mycket och blir ofta trött och får ont i kroppen om jag gör för mycket men jag tror det kommer bli bättre när jag blir av med mina brister.
På tisdag ska vi till bm. Då får vi se vad som är tänkt för mig och magen. 🙂

Kommentera

