Bärsjal som inte behöver knytas

Efter mycket funderande bestämde jag mig för att köpa denna bärsjal från Stellaris.se

Den kostade 695 kr och frakt tillkom på 29 kr men det tycker jag är en skälig fraktkostnad.

Eftersom jag stundtals har värk i armar och händer vill jag inte ha en sjal som behöver knytas utan en enkel mjuk som är lätthanterlig och går snabbt att få på mig.

Jag har tittat på en eashyhug också men det känns inte som att bebis ligger bra i den som liten.

Jag är nöjd med mitt val; Har hittat en sjal som jag kan amma bebis i och som man väljer storlek på via sin tröjstorlek, enkel att sätta på sig och kan användas från 2,5 kg till 15 kg.

Perfekt!Här kan du läsa och beställa. 

Kommentera

