När det fungerar som bäst

För bara två dagar sen skickade jag tillbaka den storleken på bärsjal som inte passade mig.
Jag är så nöjd med den kundservice som Stellaris.se gett mig. Jag köpte först strl S men var inte säker på om jag bättre skulle kunna ha en M så jag beställde den storleken med. Alla regler kring köp och returer står tydligt på deras hemsida men jag villa dubbelkolla iaf så jag mailade till Stellaris och frågade hur det fungerade och fick till svar att jag hade 30 dagars öppet köp.
När jag så bestämt mig för M hade jag orginalförpackningen och instruktionsboken kvar och betalade för frakten tillbaka.
I dag får jag mail att återbetalning är på väg! Snabbt jobbat!
Som småbarnsförälder är det just sån smidig webbshopping jag vill uppleva.
Jag kommer absolut handla hos de igen om jag hittar nåt som jag behöver.

Kommentera

