Shopping

Jag älskar att handla nya kläder till barnen. Blir dessvärre inte lika glad när det är dags att handla till mig själv: för det första för att jag ogillar att prova kläder och har inget större intresse av att gå i en fysisk butik. Handlar hellre på nätet.
Till barnen blir det mycket från Polarn O. Pyret, Lindex och till bebis också från KappAhl.
Om jag handlar till mig själv blir det från MQ om jag nu måste gå i en affär. Men jag skulle gärna vilja hitta nån bra på nätet till mig. Tips mottages tacksamt!

Senaste inköpen blev till minstingen då Polarn hade 20% på ett helt köp. Och innan dess deras fina baseballjacka till sonen!
Jag skulle behöva ett par nya jeans, snygga skor typ sneakers och en hel del sommartoppar.

Hur som: dags att ta tag i att handla även till mig. Får kika runt lite snart.

20130518-214830.jpg

20130518-214909.jpg

Kommentera

