En dag på stan

Vilken härlig dag jag och lilltösen haft. Vi gick ner från Majorna till Nordstan och har haft en riktig shoppingdag.
Bäst på hela dagen var att träffa A med fina J och luncha. Vi tog en härlig promenad på Trädgårdsföreningen och spanade in växter (vi delar intresse för plantering och växter).
Så skönt att bara gå runt och småprata.

Jag har unnat mig finfina saker i dag. Hade lovat maken att bara handla till mig själv och inget till bebis men.. Det blev lite smått på Zara Kids 😉 Ska lägga upp bilder senare på kläderna.I dag bjuder jag på blandad kompott från dagen.
Nu somnar vi gott tillsammans medan åskan har dragit förbi.

20130521-190009.jpg

20130521-190018.jpg

20130521-190026.jpg

20130521-190039.jpg

En väska från Sandqvist står högt på önskelistan!

Vackra blommor på trädgårdsföreningen.

T-shirten med Superman på är till dottern.. Klart Superquinnans dotter ska ha en sån! 😉

Mina shoppingkassar med bl. a ett par sandaler från Saint Tropez.

Kommentera

