Vi inreder

Nytt hem och ny chans att inreda! Jag hittade Desenio som har mycket fina saker. Se här.

Kuddfodral och tavlor kommer beställas hem.

Jag gillar webbutiker som är lättnavigerade och som har låg fraktkostnad. Desenio tar endast 49 kr i frakt!

Sidan tilltalar mig med fina inredningsbilder som ger inspiration.

Levereras via Schenker till utlämningsställe och beställer jag större tavlor kommer det hem med UPS till dörren.

Denna tar en given plats i vår hall, en stor canvastavla med fin handstil i storleken 90×120 cm.

Texttavlor är min personliga favorit. Ett enkelt sätt att förgylla hemmet med vackra ord. Jag skulle kunna beställa hur många som helst från denna sida då det finns så otroligt många fina saker. Gäller att tänka till vad som går ihop med möbler här hemma. Denna tavla kostar 649 kr.

9268-text-canvastavlor(1)

Kuddfodralen till soffan 50×50  139 kr.

80322-svartvit-kuddfodral-kuddar(1)

Och matchande svartvit tavla 34×44 cm, inramad och klar för bara 159 kr!

70075-texttavlor-svartvita-tavlor

Till barnens rum blir det dessa söta ugglor 159 kr/ st. Mått: 34×44 cm. Inramade och klara att sätta upp!

70015-prints-barn-tavlor70005-prints-barntavlor(1)

De har normalt leverans dagen efter och snabba leveranser är en förutsättning när jag handlar på nätet.

Säker betalning via kort eller faktura via Klarna.

Jag längtar tills sakerna kommer hem så jag kan börja dekorera vardagsrum och hall.

Kommentera

