Regn och solsken

I dag har regnet öst ner, tack säger vi som fått nylagt gräs på framsidan. Våra nyplanterade blodlönnar ser ut att trivas bra också.
Jag och mini tog bussen upp till Centrum och fikade med en vän och mötte upp maken för lunch.
Hon är väldigt road av att följa med ut och är alltid lika glad. Vårt eget lilla solsken!

I morgon ska jag på möte med min chef för jag ska börja jobba två dagar i veckan från 1/6! Maken ska vara hemma de dagarna och det känns så skönt att få jobba lite. Erkänner att denna mammaledighet klättrar jag på väggarna redan efter sex månader.

Jag kommer aldrig gå tillbaka på heltid utan arbeta 65% när jag är tillbaka ”helt” i februari 2014. Dels för dotterns skull med också för sonen som behöver mer hemmatid.
De två dagarna jag kommer arbeta nu blir det kl. 8-15.

Håll tummarna för att mötet går bra!

20130529-192056.jpg

Kommentera

