Äntligen

Utemöbler på plats! Blomhyllor från Ikea och jag har plockat fram alla saker jag har från Partylite som är i sommartema.
Kuddfodralen från Desenio kom hem på två dagar efter beställning så nu pryder de soffan med vacker affirmation.

I dag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Min mamma kom förbi och äldsta brodern med familj svängde förbi på fika så kusinerna fick träffas.

Alice sov som en kung natten till i dag. Första hela portionen mild havrevälling i magen vid läggning 21 (sent för henne men vi grillade och hon sov en timme i Maducan mellan 19-20) vaknade inte förrän 02.45 för ersättning och sen sov hon till 5 för att efter en flaska ersättning till sova till 8!
Jösses vilken lyx.

Vi börjar komma i ordning på utsidan men har mycket inredning kvar inne: lampor till de flesta rum, köksö (jag drömmer om en från Habitat) ytterligare förvaring på övervåningen och lite smått här och där.
En sak i taget. Allt kostar ju också 😉

Nu sover sonen, tonåringarna är borta som vanligt en helgkväll och jag säger god natt och hör dottern snusa i spjälsängen bredvid.

20130601-202306.jpg

20130601-202313.jpg

20130601-202330.jpg

Kommentera

