Second hand

Jag köper en hel del second hand för jag tycker det är riktigt onödigt att bara handla nytt. Det är varken bra för miljön eller för plånboken.
Dessutom är begagnade kläder mindre gifter i och mjuka och sköna.
Till mini har det blivit en hel del nya begagnade kläder från vår lokala affär ”Som en saga”. Hon har så mycket fina saker och det är fräscht och organiserat i butiken.
Bra priser på runt 35 kr för en body och jag har fyndat många Polarn bodies!
Själv hittade jag en liten loppisbutik i det lokala ”centrumet” dit vi flyttat och där fyndade jag denna tunika från Esprit för 20 kr.
Älskar att köpa fina saker för lite pengar.
Godkänd?

20130605-074210.jpg

4 thoughts on “Second hand

Kommentera

