Busig värre

20130606-094918.jpg

20130606-094925.jpg

I går var jag och Alice ute och shoppade kläder till bröllopet vi ska på på lördag. Min lillebror gifter sig i stadshuset och sen blir det stor balans på restaurang som de hyrt.
Jag hittade en jättefin klänning på MQ från Sthlm och en bolerokofta från Zoul, skor från Tamaris med skön sula och lagom klack.

Vi grillade sent på kvällen och tog ett glas rose med grannarna och pratade lite staketplaner. Det blev inte läggning förrän 21.30 men lillskruttan höll igång i 1 timme och 20 minuter innan hon kraschade. Jag var helt slut när hon väl somnade. Vi har inte alls fått till den där längre sovstunden på eftermiddagen och det ställer till problem.

Hon vaknar dessutom var tredje timme på natten och äter och det gör hon nog för att hon inte får i sig tillräckligt på dagarna då vi är i nåt mellanläge från ersättning till mat. Kommer i håg hur det var med Isak. Lite struligt innan det hamnar i fas.

I dag är vi på väg in till Djurgården för att fira nationaldagen, något jag alltid gör då jag själv är uppvuxen med en militär i familjen och 6 juni har alltid firats med pompa också ståt på militärbas.

Önskar er alla en vacker dag!

Kommentera

