Helg som bara..

springer förbi. Så mycket jag ville fixa och dona med här hemma. Inga måsten, bara roliga saker.
Men denna helg har gått i kärlekens tecken då min älskade lillebror efter 9 1/2 år äntligen gift sig med sin K!

Sån vacker dag de fick i lördags.
Strålande solsken, härliga gäster och god mat och en riktigt rolig fest.
Vi var med i stadshuset och sen begav jag mig till restaurangen där middag och fest hölls.

Jag valde att ta bilen då jag inte längre tycker det är värt att dricka alkohol för att sedan vara trött hela dagen efter.
Maken och bebis var hemma på kvällen få ingen av oss finner någon glädje i att ha med en liten på just ett sådant evenemang.
Jag blev inte sen. Klockan 23.20 steg jag innanför dörren, ringrostig på att vara uppe sent 😉
Så glad att dagen blev så fin för dem.
Det blev många tårar av ren lycka för brudparet. Grattis M & K!

jag och min lillebror:

20130609-215229.jpg

Kommentera

