Resa

Vi ska resa till solen i sommar!
Jag, maken och då sjumånaders bebis.
Det är mycket att tänka på och packa men det är det väl värt!
Vi har rest förr med de andra barnen men inte då de varit så små så det blir premiär med spädis.
Jag har fått många bra tips på forum på nätet.
Mailat till hotellet och bett om kung size säng så min kan sova mellan oss samt mailat Ving på plats och frågat om en affär finns i vår lilla ort där vi kan köpa blöjor.
Välling, ersättning och mat tar vi med oss då det är socker och salt i de produkterna utomlands.
I dag har jag handlat solkeps till mini och en snygg halmhatt till mig.
Längtar!

One thought on “Resa

Kommentera

