Frappino och sill

I dag testade vi vår nyinköpta Britax B-Agile och jag måste säga att jag är väldigt nöjd.
Alice är snart sju månader och vill inte ligga i liggdelen i sin Kronan vagn och vi har inte hunnit sätta dit sittdelen än. Så i dag när vi skulle shoppa passade det bra att vänja henne vid vagnen vi ska ha med oss på resan till Mallorca.

Jag gillar inte att ha henne vänd från mig men hon verkade gilla det och var på väldigt gott humör hela tiden.

På plats i centrum handlade jag en Frappino och svalkade mig då det redan var 21 grader ute kl 10.20!
Alice låg skönt i vagnen med body och tunn filt över sig och solhatt.
Vad som är perfekt med vagnen är att suffletten går att dra nästan hela vägen ned framåt och har nät på två ställen. Mycket bra i värmen!

Jag fyndade lite på rean och jag älskar att handla billigt men snyggt!

Väl hemma var det nästan 28 grader och barnen på gatan hade ställt ut vattenspridarna och sprang i. Såg skönt ut! Jag avslutade årets sillinläggning med att röra ner årets hemliga röra i den redan inlagda sillen som jag gjorde i förrgår. Den kommer bli toppen!

Nu ligger jag bredvid en varm flämtande bebis och hoppas på en lugn natt.
Önskar er alla en härlig midsommar!

20130620-204651.jpg

20130620-204708.jpg

20130620-204715.jpg

Kommentera

