Bloggtävling med Vintage in my heart

Nu har du chans att vinna denna fina haklapp i lappteknik av återbrukstyger med brodyr. Från Vintage in my heart.

Så här gör du för att ha chans att vinna den fina haklappen:

Dela tävlingen på din blogg länka till denna sida. Skriv: Jag tävlar hos Superquinnan.

Gilla Vintage in my heart på Facebook samt på Instagram om du har det vintageinmyheart.

Motivera i kommentarsfältet här hos mig varför just du ska vinna denna! Tävlingen avslutas den 1/8-2013 och jag meddelar vinnaren på bloggen.

GLÖM INTE ATT LÄMNA DIN MAILADRESS!

DSC_0298

4 thoughts on “Bloggtävling med Vintage in my heart

  1. Å vilken fin! Klart jag vill vinna😊 Jag väntar min andra bebbe i september och då skulle denna bli perfekt!
    Gillar på fb och instagram också!
    Hoppas hoppas..!

  2. Pingback: VINTAGE IN MY HEART – 1/8 | BLOGGTÄVLINGAR

Kommentera

