Kan inte släppa tanken

Jag ägde ju en webbutik och fysisk butik med Isaks pappa M. Inriktad på barnleksaker och barnrumsinredning.
Skälet till att vi sålde företaget var att vi skildes.
Jag saknar att vara egen och göra något som jag är riktigt bra på.
Ta in varor som jag verkligen kan stå för och som är unika, möta kunder och hitta lösningar efter deras önskemål.
Jag kommer aldrig släppa tanken på att bli egen igen och jag har mina funderingar.
Alice är lite för liten än men någon gång ska jag komma tillbaka!
Kanske startar i liten skala via tictail knuten till bloggen 😉 vem vet?

Kommentera

