Loppi Event

Nu längtar jag till hösten och alla roliga event som kommer.
Den 9/9 är det dags för Loppi Event Gravid och Baby på Junibacken med massor av skoj! Så glad att jag fick en inbjudan som jag genast tackade ja till!
Ebba Von Sydow är konferencier och som vanligt när Loppi bjuder på event väntar en stor goodibag och roliga deltagare från företag som riktar sig till föräldrar och barn.
Jag ska gå med Anna och vi ska ha en toppendag med småttingarna!

Näst på tur står Mammabloggkryssningen på Birka Paradise och i oktober bloggmiddagen 2013 som Anna och Tjejmorsan anordnat. De har fixat många fina sponsorer och jag är övertygad om att kvällen kommer bli magisk med alla andra tjejer!

Hösten verkar lovande!!

Vi går gärna på fler event! Maila mig på superquinnan (at) gmail.com
2 thoughts on “Loppi Event

Kommentera

