Lager 157 på nätet

I dag passade jag på att handla på nätet vilket passar mig bra då jag inte alls har varken tid eller lust att gå i affärer.
Jag fick tips om Lager 157 som har massor av fina kläder både för vuxna och barn.
Väldigt låga priser för fina kläder.
Jag köpte Bondelid till både mig och Isak och till Alice Lundmyr och Svea.
Det blev en order för nätta 2500 kr och jag längtar tills paketet kommer med kläder till hösten!
Isak drar ju nu strl. 130. så till han blev det en hel del t-shirts men också hoodies.
Rekommenderas varmt!

Kommentera

