Hämta paket och förskolan

20130820-155226.jpg

Oj vilken stor liten kille jag har här hemma nu som går i förskoleklass!
I går var jag med hela dagen från 8.30-13.00 och i dag har Isak varit själv vilket hade gått bara bra.
En fin grupp med en lärare, en förskollärare och en resurs.
Jag känner mig väldigt trygg i att vi börjat där.
Alice sover bra igen på natten, äter bara en gång och drog på sig att sova hela 2,5 timmar på morgonen efter att vi lämnat brorsan.

Efter förskolan hämtade vi ut paketet från Lager157. Vilka otroligt fina kläder.
Sonens Bondelidtröjor godkändes genast. Jag älskar farfarströjan som kostade 200 kr!
Till mig blev det två koftor från Bondelid, båda kostade 300 kr, ordinarie 889 kr!
Jag kommer verkligen att handla i nya butiken som snart öppnar där vi bor.

I helgen väntar så äntligen mammabloggkryssningen 2013 på Birka.
I dag kom ett väldigt roligt mail med information om att alla deltagare får en gratis spraytan. Klart jag tar en!

Kommentera

