Shoppa lokalt

20130829-132742.jpg

20130829-132747.jpg

20130829-132752.jpg

Jag och maken handlar en hel del på en väldigt fin butik i Tyresö som ligger bara en bit från där vi bor.
De har mycket fint och servicen är toppen!
Butiken heter Thernlunds och jag rekommenderar den varmt.
Jag köpte nyligen denna underbara klänning från Malene Birger. Fanns i Small och jag blev förälskad direkt!
Enkel, stilig och med snygga detaljer i ryggen.
Har svårt att hitta saker som sitter bra då jag är ganska liten i kroppen men lång så designkläder lägger jag gärna en extra peng på för att trivas i det jag bär.

Den lilla svarta funkar alltid, eller vad säger ni?

One thought on “Shoppa lokalt

Kommentera

